سری اول کدهای تغییر شکل ماوس


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



یکی از امکاناتی که باعث زیبایی هرچه بیشتر وبلاگ شما خواهد شد کد تغییر شکل ماوس است که حتی به دلیل تنوع زیاد طرحهای ساخته شده میتوان شکلی را که با موضوع وبلاگ متناسب باشد را انتخاب کرد.
سایت بلاگر هم اقدام به طراحی و جمع آوری تعداد بسیار زیادی طرح برای ماوس کرده است که در ادامه به آنها و کد مورد نیاز دسترسی خواهید داشت.
کد را میتوانید در قالب وبلاگ مثلا در بین تگ هد یا در بین تگ بادی و یا در اول یا آخر همه ی کدها کپی نمایید و همچنین در بعضی از سرویسهای وبلاگنویسی که امکان جداگانه ای برای ورود کدهای اختصاصی در نظر گرفته اند میتوان در بخش تعبیه شده وارد کرد که بهترین مکان برای کدهای اضافی وبلاگ میباشد.
این امکان در مرورگر اینترنت اکسپلورر بخوبی پشتیبانی میشود اما در بعضی از سایر مرورگرها ممکن است ماوس تغییر شکل پیدا نکند! و اگر همکنون که در حال مشاهده ی این صفحه هستید ماوس شما تغییر شکل پیدا نکرده است نشانه ی آن است که مرورگر فعلی شما از این امکان پشتیبانی نمیکند اما نگران نباشید چون بیش از نود درصد کاربران طرح جدید ماوس شما را خواهند دید.
 

 




:: موضوعات مرتبط: کدهای تغییر شکل ماوس , ,
:: بازدید از این مطلب : 479
|
امتیاز مطلب : 63
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
ن : mahdi
ت : پنج شنبه 25 اسفند 1390
مطالب مرتبط با این پست


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ابزار وبلاگ نويسان و آدرس 1abzar.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com